Logo Gmina Perlejewo

News

Dzień otwarty w delegaturach Krajowego Biura Wyborczego

19.06.2017

 

     W środę, 21 czerwca, w godzinach 9.00 - 15.00, Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w całej Polsce otworzą swoje drzwi dla wyborców. Każdy będzie mógł wziąć udział w konsultacjach kształtu kart do głosowania w przyszłorocznych wyborach samorządowych, zapoznać się z najważniejszymi zasadami przeprowadzania tych wyborów oraz poznać swoje prawa, wynikające z Kodeksu wyborczego.

     W siedzibie Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Białymstoku ul. Mickiewicza 3, pokój 303, ( budynek Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego), pracownicy KBW będą prezentować proponowaną przez Państwową Komisję Wyborczą kartę w formie broszury formatu A4 oraz alternatywną kartę wielkoformatową w formacie A0. Każdy wyborca będzie mógł podzielić się swoją opinią co do samej karty, jak i propozycji treści informacji o sposobie głosowania. Ponadto wyborcy będą mogli dowiedzieć się wszystkiego o prawie do głosowania, udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych oraz zapoznać się z zasadami głosowania w wyborach samorządowych.

      Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do udziału w organizowanych przez nas konsultacjach, głos każdego wyborcy jest bardzo ważny.

                                                                                             Marek Rybnik, Dyrektor Delegatury

                                                                                      Krajowego Biura Wyborczego w Białymstoku

Wójt gminy zaprasza

Wójt Gminy Perlejewo przyjmuje interesantów w każdą środę w godz. 9-12. Prosimy o wcześniejsze telefoniczne potwierdzenie obecności.

 

Urząd Gminy Perlejewo

17-322 Perlejewo
tel./fax 85 657-85-15
e-mail:ug@perlejewo.pl 

 

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

lipiec 2022
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.